Basında Sağlık Ödülü 2009

14 Mart Tıp Haftası çerçevesinde düzenlelen Basında Sağlık Ödülleri sahiplerini buldu. İnternet Gazeteciliği dalında e-günlüğüm (blogum) ödüle değer bulundu.

Bu anlamlı ödülü kazanmaktan onur duyduğumu belirtir, İstanbul Tabip Odası'na şükranlarımı sunarım. Ödül töreninde yaptığım kısa konuşmada söylediklerimi burada da, aklımda kaldığı kadarıyla, tekrarlamak istiyorum.

"Böyle anlamlı bir ödülü almaktan dolayı onur duydum, teşekkür ederim. Mesleğim gereği oldukça fazla dolaşıyorum. Gördüğüm kadarıyla, memleketin nehirleri, çiçekleri, böcekleri, denizleri ve insanları hep hasta. Bu nedenle, siz hekimlerin desteğine çok ihtiyacımız var. Tekrar teşekkür ederim".

5 yorum:

TURİZM VE EĞİTİM dedi ki...

kutlarım özgür..çok sevindim :)

TURİZM VE EĞİTİM dedi ki...

bilgisunar yeni türkçemizden mi?
belge-geçer gibi :)

Ozgur Gurbuz (English) dedi ki...

Evet. "Web" sayfası yerine "bilgisunar" kullanmaya çalışıyorum. Yarısı başka dil, yarısı bir başka olan metinler hoşuma gitmiyor :)

Adsız dedi ki...

Tebrik eder ve başarılarının devamını dilerim.
Sevgilerle..

Murat Özhan

sümüklü böcek dedi ki...

Kutlarım. Bilgi sunmaya devam....